top of page
Wie zijn we?
Gielis & Lenaers biedt ondersteuning op het gebied van accountancy, belasting en salarisadministratie. Met onze jarenlange ervaring, persoonlijke aanpak en prima prijs-kwaliteitsverhouding, zijn wij in staat u adequaat en op maat te adviseren.
Ongeacht de grootte van uw onderneming en het aantal personen dat in uw onderneming werkzaam is, wij willen weten wat er in uw onderneming speelt. Zo kunnen wij altijd met u mee denken. Net dat beetje extra geven. Want: pas wanneer u tevreden bent, zijn wij dat ook!
Tom
Belastingadviseur
"Na mijn studie Fiscaal Recht aan de Katholieke Universiteit Brabant, heb ik de opleiding tot Federatie Belastingadviseur gevolgd. Ik ben Pensioenconsulent en Financieel Planner."
Gielis
Marc
Salarisadviseur/
-administrateur
Kanters
"Sinds mijn studie SPD ben ik werkzaam in de accountancy. Van hieruit heb ik mij gespecialiseerd in salarisadministraties en houd ik me proactief bezig met HR-advisering. Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor automatiserings-aangelegenheden, zowel intern als extern."
Frank
MKB-adviseur
"Na het vwo en HBO Bedrijfseconomie heb ik ervaring opgedaan bij een aantal accountantskantoren en als controller bij een automatiseringsbedrijf. Omdat mijn hart bij de accountancy ligt, heb ik in de avonduren de opleiding tot AA doorlopen. Vanwege verhoogde regeldruk heb ik me vanaf 2024 laten uitschrijven uit het accountantsregister."
Lenaers
Stephanie
Relatiebeheerder
Smits
"In Zwitserland, mijn geboorteland, heb ik een opleiding gevolgd vergelijkbaar met MBA. Het leukste aan mijn werk vind ik de afwisseling. Van het inboeken van financiële administratie tot het maken van fiscale aangiften: het is nooit hetzelfde. Daarnaast voel ik me als een vis in het water bij een klein kantoor."
Angeline
Relatiebeheerder
"Na afronding van mijn hbo studie in Eindhoven heb ik gewerkt in zowel de accountancy als het bedrijfsleven. Het werken in de accountancy bleek het beste bij mij te passen. De diversiteit van de werkzaamheden en de variatie binnen het klantenbestand zorgen voor afwisseling en uitdaging. Dit wordt gecombineerd met een prettige, informele sfeer "
Van De Kerkhof
Helmy
Relatiebeheerder
"Sinds 1987 ben ik dagelijks met veel plezier werkzaam in de accountancy. Ik help klanten graag bij het voeren van hun administratie, bij het maken van hun jaarrekening, hun fiscale aangiften en bij allerlei aanverwante zaken. Hierbij komt mijn opleiding (o.a. SPD-diploma) en jarenlange brede ervaring goed van pas."
Kessels
Carla
Relatiebeheerder
"Na een gerichte hbo-opleiding kwam ik terecht in de accountancy. Dit is me zo goed bevallen dat ik ook altijd in de accountancy werkzaam ben gebleven. Daarbij heb ik in de loop der jaren bij verschillende accountants-kantoren ervaring opgedaan. Naast het samenstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van fiscale aangiften houd ik bij enkele relaties met veel plezier periodiek de boekhouding op locatie bij. "
Engelen
Karin
Relatiebeheerder
"Na jarenlang als administratrice in het bedrijfsleven te hebben gewerkt, heb ik 20 jaar geleden de overstap gemaakt naar de accountancy. Het werken bij een klein accountantskantoor heeft altijd mijn voorkeur gehad vanwege de informele sfeer en het brede takenpakket, zoals het maken van de jaarrekening, de fiscale aangiften, advisering en overige zaken die voor de ondernemer van belang zijn."
Roes
​
“Het verzorgen van de secretariële afhandeling van het kantoor en het assisteren bij de loonadministraties maakt het werk afwisselend en plezierig. Persoonlijk contact, korte lijnen en meedenken met de klant in een kleinschalig team maakt elke dag bijzonder.”
Salarisadministrateur/
secretaresse
Gertsen
Iris
Gertsen
Salarisadministrateur/
secretaresse
Iris
bottom of page